Handmade butterflies and polaroids birthday card - biglietto di compleanno con farfalle e polaroid

Buongiorno mie piccole farfalle :)
Oggi condividerò con voi un biglietto di compleanno che ho realizzato ad Agosto per la mia cara amica Eleonora. Sia il layout che la realizzazione sono molto semplici ed il risultato è carino e vivace. Ecco la mia card!

Goodmorning my little butterflies :)
Today I'm going to share with you a birthday card I made in August for my dear friend Eleonora. As you'll see it's an easy to do card, with a simple yet super cute and bright layout. Here is my card!


 

Per questa card ho creato una base incollando con adesivi dimensionali un cartoncino a righe bianche e nere ed un cartoncino giallo per creare contrasto. Ho legato un cordino turchese ed ho poi realizzato delle piccole polaroid ritagliando del cartoncino da disegno ed inserendo al di sotto dei patterned papers con tre diversi motivi. Per finire ho ricavato 3 farfalline utilizzando un perforatore ed ho utilizzato dei timbri per il sentiment. Facile e d'effetto!

For this card I created a base by adhering on dimensional stickers a black & white striped paper and a yellow patterned one. I tied a mint twine around the base, then I made the 3 polaroids by cutting some white cardstock and adding 3 papers with different patterns. To finish the card I punched 3 butterflies and used some stamps for the sentiment. Easy and cute!

Materiali - Supplies
Crate paper On Trend collection
Glitz Cachemere Dame collection
Basic Grey Hello Luscious collection 
Crate paper Snowy Day collection
Simple Stories Sanp Color Vibes collection
Stampendous Totally Tabs clear stamp set
Technique Tuesday Cake and Candles clear stamp set
Memento Tuxedo Black Ink
Martha Stewart Royal Butterfly punch
White cardstock
Tiger Sticker rhinestone
Mint Twine

Per oggi è tutto, se questa card vi è piaciuta o vi ha ispirato non dimenticate di condividere il post con tutti i vostri amici, utilizzando le icone dei social network qui sotto; ogni condivisione aiuta il mio blog a crescere.
Io per ora vi saluto, ma restate in zona per non perdervi i prossimi aggiornamenti con tanti nuovi progetti e tutorial per voi! ♥

That's it for today, if this card inspired you don't forget to share the post with all your friends using the social networks icons down below; every share helps my blog to grow.
In the meantime I wish you a nice day and I invite you to stay around in order not to miss the next posts full of new projects and tutorials for you! ♥

Commenti