Wizard of Oz accessories

Buongiorno a tutti e benritrovati.
Mi scuso se ultimamente sono stata poco presente sul blog, ma la mia vita è davvero piena di impegni al momento.
Sappiate però che ho tratto il massimo beneficio dai tre giorni di ferie pasquali, quindi rieccomi con alcuni nuovi accessori per voi.
Questa settimana mi sono ispirata al Mago di Oz ed ho realizzato una parure di bracciale, collana ed orecchini.
Spero vi piaceranno!

Goodmorning and welcome back!
I apologize if I was a bit absent from my blog, but life has been quite busy lately.
Anyway I worked hard during the Easter break and here I am with some new accessories for you.
This week I was inspired by the Wizard of Oz and I created a parure of bracelet, earrings and necklace.
I hope you'll like it!

Braccialetto Wizard of Oz (catena, charms, pendente, diamond glaze) - Wizard of Oz bracelet (chain, charms, pendant, diamond glaze)

Orecchini Tin man (pendenti, diamond glaze, charms) - Tin man earrings (pendants, diamond glaze, charms)

Collana Dorothy (catena, pendenti, diamond glaze, charms) - Dorothy necklace (chain, pendants, diamond glaze, charms)

Collana Dorothy (catena, pendenti, diamond glaze, charms) - Dorothy necklace (chain, pendants, diamond glaze, charms


Tutti questi accessori saranno presto in vendita sulla mia pagina di facebook
All these accessories will soon be on sale on my facebook page

Commenti