Accessori ispirati ad Amy Winehouse - Amy Winehouse inspired accessories

Benritrovati miei cari
anche questa settimana sono pronta a mostrarvi gli accessori che ho realizzato e ad ispirare la mia nuova parure è stato il viaggio a Londra che ho fatto a fine Febbraio.
E' impossibile non pensare ad AmyWinehouse mentre si passeggia per il mercato di Camden perchè ovunque ci sono immagini che la ricordano e guardandole mi è venuta voglia di dedicarle degli accessori.
Ho amato Amy Winehouse dal primo momento in cui ho ascoltato una sua canzone, prima ancora di lasciarmi affascinare sul suo look e dal suo modo di essere. La sua morte prematura ci ha privato di una delle voci più interessanti degli ultimi decenni e mi piace l'idea di ricordarla attraverso questi accessori.


Welcome back my lovelies,
I'm ready once again to share with you the handmade accessories that I created this week and mw set was inspired by my travel to London at the end of February.
It's hard not to think about Amy Winehouse when you visit Camden, because there are references to her everywhere, so I was inspired to make some accessories in her honour.
I loved Amy since the first time I listen to one of her songs, even before I could be fascinated by her look and persona. Her premature death deprived us of one of the most interesting voices of the last decades and it felt only righ to create something inspired by her.

Orecchini Amy (pendenti color argento 18x25 mm, monachele, copertura in vetro) - Amy earrings (18x25mm silver colour pendants, hooks, domed glass cover)
Orecchini Amy (pendenti color argento 18x25 mm, monachele, copertura in vetro) - Amy earrings (18x25mm silver colour pendants, hooks, domed glass cover)
Collana Amy (Pendente Ø25mm color argento, copertura in vetro bombato, catenina in metallo) -  Amy necklace (Ø 25mm silver color pendant, domed clear glass cover, metal chain)
Collana Amy (Pendente Ø25mm color argento, copertura in vetro bombato, catenina in metallo) -  Amy necklace (Ø 25mm silver color pendant, domed clear glass cover, metal chain)

Spero che questa parure vi sia piaciuta, vi ricordo che da domani troverete questi nuovi accessori sulla mia pagina di facebook qui (insieme a molti altri). Consultate gli album fotografici e nelle descrizioni delle immagini troverete tutte le informazioni sui prodotti.
Come sempre, se vi va, vi invito a  condividere questo post ed iscrivervi al blog per non perdere nessun nuovo progetto.
Io per ora vi saluto, vi auguro una buona giornata e vi aspetto al prossimo post ♥

 I hope you liked this new set and I remind you that tomorrow you will find these accessories on my facebook page here (check the photo albums and read the pictures descriptions to find out all the infos about the products).
As usual, if you feel like, I invite you to share this post using the social network icons down below and subscribe to the blog in order not to miss any new project.
That's all for today, have a good life and I'll see you soon ♥


Commenti